CRM

Betere bedrijfsprestaties door
samenhang en inzicht

Relatiebeheersoftware (CRM) wordt steeds belangrijker. De relaties van uw organisatie zijn een zeer belangrijke bron. Uw klanten spelen vanzelfsprekend een belangrijke rol in uw bedrijfsvoering, maar ook potentiele klanten en leveranciers zijn relevant. Het opbouwen van langdurige en winstgevende klantrelaties is van essentieel belang. Tevreden klanten zijn de sleutel tot succes.

CRM verbetert de communicatie met de klanten, en u bent altijd en overal van op de hoogte van alle communicatie die heeft plaatsgevonden met welke klant dan ook. Op deze manier behaalt u een hoge klanttevredenheid en creëert u een langdurige relatie met uw klanten. Goed ingerichte CRM bespaart tijd, verhoogt de sales en marketing productiviteit, en verlaagt u uw kosten. Kortom met CRM software haalt u meer uit uw bedrijf zonder harder te werken, maar door slimmer te werken.

CRM met de software van Exact

Waarde toevoegen door samen te werken. De CRM oplossing Exact Synergy Enterprise biedt uitkomst. De oplossing maakt een einde aan de traditionele grenzen tussen Verkoop, Marketing, Financiën, Productie en alle andere afdelingen die regelmatig contact hebben met klanten. De centrale database biedt u een organisatiebrede en betrouwbare bron van informatie. Dankzij gedeelde werkstromen bent u er zeker van dat alle betrokken medewerkers goed geïnformeerd zijn en bijdragen aan duurzame contacten met klanten.

Eén oplossing voor 100% inzicht

Exact Synergy Enterprise verbindt de verkoop-gerelateerde activiteiten met activiteiten in uw ERP-systeem. Daarmee neemt uw klantgerichtheid enorm toe. Met een centraal opgeslagen en altijd toegankelijke informatiebron kan iedereen zien wat er gebeurt – of gebeurde – in de communicatie met klanten. Alle medewerkers kunnen informatie opslaan en delen, zodat collega’s de kans krijgen om daar goed op in te spelen. Al uw medewerkers kennen de klant, kunnen zo makkelijk zaken doen en proactief service verlenen. Want het uitgangspunt is dat klantgerichtheid uiteindelijk moet leiden tot tevreden relaties, positieve referenties en daardoor meer omzet.

Kennis en ervaring

Vobucon heeft veel ervaring met CRM en klantgerichtheid. In de afgelopen jaren hebben wij veel succesvolle implementaties van Exact Synergy Enterprise mogen realiseren. Wij adviseren u graag, met onze opgedane kennis, hoe u succesvol CRM kunt inzetten binnen uw organisatie.

 

CRM met Exact Synergy Enterprise

De CRM oplossing, Exact Synergy Enterprise, geeft u het gereedschap om grip te krijgen op relaties, van lead tot A-klant, maar ook van zakenrelatie tot actief zakenpartner. Door complete dossiers, goed georganiseerde werkstromen en slim opgezette rapportages beheert u uw relaties effectief. Met de CRM-oplossing van Exact Synergy werken uw afdelingen Verkoop, Marketing en Klantenservice op een gestructureerde en klantgerichte manier samen. Klantgegevens worden centraal opgeslagen en zijn niet meer verspreid over verschillende afdelingen. Op die manier zijn uw klantgegevens altijd recent en inzichtelijk. Daardoor kunt u bijvoorbeeld:

•    Leadregistratie met vermelding van zaken als scoringskans en omzetbedrag
•    Heldere overzichten verkooppijplijn en omzetvoorspelling
•    Alle historische correspondentie onder handbereik
•    Alle afdelingen werken met dezelfde centraal opgeslagen informatie en communicatie
•    Betere opvolging en serviceverlening
•    Automatisch offertes genereren
•    Al uw mensen werken met dezelfde actuele klantgegevens
•    Campagnes eenvoudig vastleggen en opvolgen